torsdag 8 november 2012

att bestämma sig

Jag har bestämt mig. Jag kommer sluta blogga. Om det är för en kortare eller längre period eller för alltid vet jag inte. Just nu finner jag ingen inspiration till att skriva. Det känns som upprepningarna kommer slag i slag och får man ingen respons i form av kommentarer blir det tråkigt i längden.

 Vill ni ändå fortsätta följa mig på något sätt finns jag på Twitter med namnet Miqloh. Kanske att det kommer nåt inlägg på Funbeat där jag registrerar min träning.

Tills vi hörs nästa gång - ta hand om er.

7 kommentarer:

  1. Nej men så kan du ju inte göra..
    Ha det gott, vad du nu bestämmer dig för. (Kort eller långt).

    SvaraRadera
  2. Åh vad trist. Kan inte hålla med om att ditt böoggande varit tråkigt eller oinspirerande. Man är ju inte alltid helaktiv helt å hållet jämt, jag har oxå dippar. ;)
    Men jag hoppas att du kommer tillbaka till bloggandet snart!
    Vi ses på twitter! Kram

    SvaraRadera
  3. men åh, tråkigt. Men fullt förståeligt. Jag räknar med att vi håller kontakt på twitter osv.

    SvaraRadera
  4. Nej vad tråkigt, gillar ju att kika in här med jämna mellanrum och få lite löpinspiration... Hoppas det blir ett kort uppehåll, sköt om dig så länge! =)

    SvaraRadera
  5. Men du måste berätta hur det går med din satsning mot 36 min!

    Skriv något när det passar. Du finns på många blogglistor så om du skriver något så bumpas du upp. Hör av dig när det passar :-).

    SvaraRadera
  6. Nej vad tråkigt!
    Men jag följer dig på Twitter ändå!
    Hoppas du vill skriva på bloggen igen...

    SvaraRadera
  7. Jag har varit alldeles för dålig att kika in här och att lämna avtryck i kommentarsfältet. Blev glad av ditt mail. Skriver tillbaka snart - när jag har nåt nytt att berätta. Om ni vill följa oss vill säga? ;-) kram Fröken iDA

    idakoden.se

    SvaraRadera