tisdag 24 juli 2012

Tillfälligt avbrott

Just nu har jag ingen lust att skriva. Känns som att drt bara blir en massa upprepningar. Sedan natten mellan onsdag och torsdag är vi uppe i Norrland och hälsar på sida av familjen. Det är kul att träffa sin familj igen och andas det det lugna här uppe. Livet går inte fort och det är så skönt. Det har inte blivit så mycket träning på slutet eftersom jag haft två helger med tävling. Det har varierande upplevelser. Jag har inte varit direkt nöjd men det är jag å andra sidan nästan aldrig. Jag har påbörjat min andra semestervecka av fem. Därefter är jag föräldraledig fram till januari. Jag kommer alltså inte gå tillbaka till jobbet på 6 mån. Det känns lite märkligt faktiskt. Bet inte hur frekvent jag kommer skriva inlägg framöver. Eller så kanske jag lägger ner helt och hållet. Ni får gärna följa mig på Twitter eller instagram. Heter Miqloh på Twitter. Välkomna

4 kommentarer:

  1. Gött att vara långledig! Hoppas ni har det riktigt bra!

    SvaraRadera
  2. tur att jag hänger med där!!!

    SvaraRadera
  3. Hej! Var evigheter sedan jag kikade in på din blogg. Ser att ni fick en liten kille till slut. Grattis i efterskott! Hoppas allt är bra med er.

    SvaraRadera
  4. tur att jag följer dig på alla ställen så man hänger med trots avbrottet!

    SvaraRadera