lördag 22 oktober 2011

återkomsten

Skönt att vara ute springa igen. Det är 13 dagar sedan jag hade löparskorna på mig senast.

Visste inte om det var möjligt att vara utan löpning helt under två veckor. Men jag prickade in en förkylning dagarna efter Göteborgs marathon så det har gått riktigt bra.

Idag var jag tillbaka i löparspåret. En helt vanligt dag i oktober. Gråväder och regnet hänger i luften. Men vad gör det när jag får springa. Det blev 10 fantastiska kilometer. Kanske att det gick lite fortare än beräknat.
Vem bryr sig. Idag är jag glad att jag är tillbaka. En ny säsong väntar runt hörnet.

Planen och målen finns där. Ni får hålla er till tåls. Jag kommer att presentera dom längre fram. Tills dess njuter jag av löpningen och annan träning som väntar mig.


Saucony is the shit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar