måndag 30 januari 2012

minnet

Att det ska vara så svårt att komma ihåg alla saker jag behöver när det är dags för transportlöpning.
Idag var det min ständige följeslagare som jag glömde, Garmin.

Nu sitter jag här och funderar hur jag ska lösa morgondagen. Ska jag springa till jobbet eller hem?
Ska jag ta cykeln eller bussen? Vad behöver jag ta med mig? Ombyte? Löparryggsäck?
Orkar inte packa väskan just nu vilket kommer att resultera i att jag imorgon bitti yrar runt och slänger ner lite saker i väskan. Sedan kommer det visa sig att jag glömt nåt nödvändigt ....

Löptruen hem gick bra utan min Garmin. Känner min kropp och det löptempo jag håller ganska bra så jag skulle gissa på att det var en tur i 4.35 tempo.
Körde i ett par äldre Saucony som jag glömt bort att jag hade. Gick hur fint som helst att springa odubbat även idag.

Snart är jag sugen på att sätta mängdrekord över en vecka. Jag har faktiskt aldrig sprungit mer än 76 km på en vecka. Nu är det snart dags att ändra på det, bara för sakens skull.


3 kommentarer:

  1. Sv: Vad gäller tandborstningen; Den första gick bra från start. Likaså den sista (tredje) nu. De bara gapade och skrattar (vet inte om det kittlas?)

    Mellansonen var däremot lite gnällig ett tag. Vägrade öppna munnen osv. Egentligen var det nog delvis på att vi var dåliga att testa tandborsten tillräckligt ofta när de första gaddarna stack upp. Det är väl en vanesak att få en borste instoppad i munnen och gör man det (utan tvång) från start, brukar det inte krångla. :-)

    SvaraRadera
  2. Ultraintervallerna är bra tillfälle för mängdrekord!
    Sv: Engelskt påbrå, nej! Hurså? :)

    SvaraRadera
  3. Spring till jobbet så mår du bra resten av arbetsdagen sen? :)

    SvaraRadera