tisdag 10 april 2012

oinspirerat


Påskhelgen har varit riktigt bra. Efter ett par dagar kommer jag in i ledighetslunken och det är så underbart. Ser verkligen fram mot att få vara föräldraledig efter semestern.

Träningen har flutit på bra. Det har blivit distanspass eftersom jag lyssnat på er kloka läsare.
Tack för det.

För tillfället känner jag ingen inspiration för att skriva. Kommer bara en massa upprepningar och ointressant dravel tycker jag.
Vad vill ni att jag ska skriva om? Ni få läsare kanske kan ge mig lite tips. Annars lägger jag ned det här.




7 kommentarer:

  1. Ähh skriv om det du tycker är roligt och vad du känner för, alltid roligare att läsa när man märker att den som skriver tycker att det är kul att skriva. Känner du inte för att skriva på några dagar, så låt bli och kom igen när motivationen är tillbaka. :)

    Mandelkubbsgröten är vanlig havregrynsgröt som jag sötat lite (ant med socker eller sötningsmedel) och droppat någon droppe bittermandelarom i. Är som att äta en skål med mandelkubb. :D

    SvaraRadera
  2. så här är det för mig också ibland. Ingen aning om vad jag ska skriva om. Tycker inte att du ska känna att du måste skriva utan ta det som det kommer.

    Jag tycker dock att det skulle vara kul att läsa om kommande satsningar på 10 km och på 5 km för du har riktigt bra tider där :-).

    SvaraRadera
  3. Sv: Jag vet inte riktigt, jag har inte provat springa. Tänkte vila en hel vecka först. Men jag tror inte att det har blivit bättre. Jag ska till läkaren på torsdag iaf, se vad han säger...

    SvaraRadera
  4. Nej, lägg inte ner! Hehe. Ta en paus bara sp återkommer säkert inspirationen. Du har ju annat att tänka på just nu. Hoppas du slipper panikångest nu. Det du beskriver låter lite som det jag också har!

    Friska, vältränade kan få slagbortfall, och när det händer (ofta märks det inte) så kommer ett extra hårt stort slag efteråt som nästan tar andan ur en!

    Men om du tycker att det kommer ofta och är obehagligt så gå till vårdcentralen kanske?:)

    SvaraRadera
  5. Tack för din kommentar på min blogg. Kul hoppas du kommer tillbaka :)

    Jag kommer säkert tillbaka här!
    kram

    SvaraRadera
  6. Skriv om Kakan!

    Sv: Elly lärde sig pincettgreppet i höstas, minns ej hur gammal hon var. Först kunde hon bara med vänster, men när hon började få plockmat lärde hon sig snabbt med höger också.

    SvaraRadera
  7. Håller med de andra! Skriv när du orkar, men lägg inte ner. Jag vill gärna höra om Kakan!
    Kram

    SvaraRadera