onsdag 16 maj 2012

joggingvagn


Igår köpte jag en röd Trille Joggingvagn. Kände att svart är så vanligt så en röd skulle göra det hela lite roligare. Hoppas att både jag och sonen kommer ha mycket glädje av vagnen.

Premiärturen kommer att ske imorgon eftermiddag eller till helgen. De gånger vi har hyrt en joggingvagn i Skatås har det funkat bra. Han har somnat redan efter ett par minuter.
Tanken är väl att vi ska försöka synka mina löpturer och hans sömn så gott det går.
Samtidigt kan det vara kul för honom att vara vaken vid några löppass också för att känna vinddraget :)


5 kommentarer:

  1. Tjoho! Jag vann, jag får min tavla publicerad på ett elskåp! Kika in och kolla om du blev en av de tre vinnarna jag dragit. Om inte så finns ett superfint erbjudande till alla er som röstat. Tack igen!

    SvaraRadera
  2. Kul! Barn verkar gilla att åka med när man springer... iaf de barn jag träffat!

    SvaraRadera
  3. Låter mysigt. När jag jobbade som Aupair i Oslo för ett antal år sen började sådana vagnar bli populära.

    SvaraRadera
  4. Jag minns när jag jobbade som babysitter, killen jag passade älskade när jag "race:ade" med vagnen ;)

    SvaraRadera
  5. Perfekt! Det kommer nog bli ett rejält vinddrag, bäst med skyddsglasögon för honom;)

    SvaraRadera